Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m

Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na konstrukcję bocznego przęsła długości 24,5 m. Został zniszczony tylko dźwigar skrajny, który znalazł się ma dziobie statku. Chociaż na tej rzece nie ma odpływów, to poziom jej może się obniżyć w zakresie około 15 m pod wpływem północnych wiatrów. Właśnie taki wiatr zaczął wiać po wypadku, odsuwając statek od pomostu. Celem niedopuszczenia do złamania konstrukcji przęsła przepompowano wodę ze zbiorników balastowych na dziobie statku do zbiorników rufowych, podnosząc przedni pokład dla potrzymania konstrukcji. Uszkodzenie mostu zostało usunięte w ciągu 80 godzin . Na początku 1972 r. holownik ciągnący 6 barek najechał na most kolejowy przez rzekę Atchafalaya w Morgan City (St. Zjedn. AP). [hasła pokrewne: standlab, villa tugendhat, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: standlab starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji villa tugendhat

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Pusty tankowiec uderzyl 24 lutego 1977 r. w filar, w wyniku czego na statek runelo przeslo kratownicowe i nastepnie zsunelo sie do wody.

Ofiarą kolizji ze statkiem stał się również most przez rzekę James w Hopewell (St. Zjedn. AP), użytkowany od 1967 r. Pusty tankowiec uderzył 24 lutego 1977 r. w filar, w wyniku czego na statek runęło przęsło kratownicowe i następnie zsunęło się do wody.

Układ stacji

Układ stacji bywa różnorodny — zależnie od jej wielkości, potrzeb miasta i warunków terenowych. Stacje małe i średnie są wyłącznie przelotowe, stacje duże — przelotowe lub czołowe. Stacje przelotowe umożliwiają płynny bieg pociągów bez dłuższych postojów, zmiany kierunku i przestawiania parowozów. Stacje czołowe wymagają cofania pociągów pustych drugim parowozem, przestawiania parowozów dla pociągów jadących dalej […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: