Kolejne uszkodzenie mostu nastapilo we wrzesniu 1972 r.

Kolejne uszkodzenie mostu nastąpiło we wrześniu 1972 r. Tym razem, w czasie dużego sztormu, most został uderzony przez dryfujący holownik oraz ciągnioną przez niego barkę. Woda zniosła holownik pod most, przy czym został zerwany hol i barka obijała się o jarzma, aż w końcu oparła się o konstrukcję przęsła. Stwierdzono, że barka zniszczyła kilka pali i uszkodziła most na długości około 2,4 km, tak że trzeba było wstrzymać na nim ruch. Ponowne otwarcie przejazdu zostało opóźnione przez usuwanie barki, którą można było odholować dopiero w czasie przypływu. Podobna katastrofa mostu im. Sydney Lanier z ruchomą konstrukcją przęsła, który łączy Brunswick z Jekyll Island (St. Zjedn. AP) nastąpiła w listopadzie 1972 r. Wskutek najechania frachtowca załamały się 3 przęsła długości 145 m i runęły do wody głębokości 9 m. Frachtowiec wypłynął z portu w Brunswick w czasie odpływu i nie skręcił w kanał żeglowny, H najechał na podporę przęsła podnoszonego. Powodem było uszkodzenie układu sterowniczego statku, chociaż przypuszcza się, że winien był również kapitan lub pilot statku. Zginęło 10 osób, które w chwili katastrofy przejeżdżały samochodami przez most i wpadły do wody z przęseł sąsiadujących z przęsłem podnoszonym. W następstwie tej katastrofy polecono zainstalować sygnalizację świetlną wstrzymującą ruch na moście, gdy pod nim ma przepłynąć statek. [więcej w: eduwet, projekt altany ogrodowej pdf, autostorczyk ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: autostorczyk eduwet projekt altany ogrodowej pdf

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Układ stacji

Układ stacji bywa różnorodny — zależnie od jej wielkości, potrzeb miasta i warunków terenowych. Stacje małe i średnie są wyłącznie przelotowe, stacje duże — przelotowe lub czołowe. Stacje przelotowe umożliwiają płynny bieg pociągów bez dłuższych postojów, zmiany kierunku i przestawiania parowozów. Stacje czołowe wymagają cofania pociągów pustych drugim parowozem, przestawiania parowozów dla pociągów jadących dalej […]

Koleje i kolejki elektryczne

Urządzenia przeładunkowe, sieć linii fabrycznych, portowych, urządzeń militarnych, linii dla obsługi elektrowni, gazowni, wodociągów, rzeźni, centrali aprowizacyjnych itd. Dopiero wszechstronne ujęcie zagadnień tych tak z punktu widzenia nauki i potrzeb kolejnictwa, jak również wymagań konstrukcji i formy urbanistycznej daje rękojmię należytego funkcjonowania kolei. Wprowadzenie w ostatnich czasach lekkiego i łatwego pod względem obsługi taboru motorowego […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: