To zdecydowalo o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjeta metoda

To zdecydowało o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjętą metodą. Jednakże nie przewidziano, że w sklepieniu jest kilka przekrojów poprzecznych, w których w ogóle nie istnieje wytrzymałość na rozciąganie. Były to styki segmentów sklepienia. Warto podkreślić, że dokumentacja przebudowy wiaduktu została opracowana z dużą wnikliwością. Zawierała ona szczegółowe wskazania konstrukcyjne i technologiczne, a nawet uwagę o konieczności upewnienia się, czy sklepienie jest zbrojone, gdyż od tego zależy bezpieczeństwo robót. Na tym tle budzi zdziwienie przebieg wypadków na budowie. Być może projektant i wykonawca działali pod presją psychiczną wskutek znacznego opóźnienia robót – przy końcu maja 1984 r. miała być uruchomiona trakcja elektryczna. Taka sytuacja sprzyjała podjęciu zwiększonego ryzyka, przy którym można było uniknąć przedłużenia czasu przebudowy wiaduktu. Niejeden obiekt mostowy załamał się pod obciążeniem przekraczającym jego nośność. Szczególnie częste są awarie i katastrofy mostów drewnianych, których materiał konstrukcyjny ze swej natury jest stosunkowo słaby, ulega szybko i łatwo zniszczeniu. Historycznym przykładem skutków przeciążenia może być katastrofa starego drewnianego mostu Rialto w Wenecji, który stał tam przed wybudowaniem mostu kamiennego. [hasła pokrewne: plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno, altana projekt pdf, konsorcjum stali zielonka ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: altana projekt pdf konsorcjum stali zielonka plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Katastrofy wskutek uderzenia przez pociagi Nie tylko tabor plywajacy powoduje awarie i katastrofy mostów.

Stwierdzono, że od chwili zawiadomienia przez radio ze statku policji o katastrofie, do zablokowania drogi od strony wyspy upłynęło około 80 minut. Tyle bowiem czasu po otrzymaniu meldunku zajął dyżurnemu policjantowi dojazd do jego domu po fosforyzujące tablice z napisem Wypadek, i zgodnie z regulaminem ustawienie ich przed mostem. Mógł bezzwłocznie pojechać do miejsca wypadku […]

Trendy wystroju

Ogólnym trendem stał się fakt opowiadający się za tym, że materiał, jaki wykorzystamy do wykańczania łazienek musi być funkcjonalny, jak również i odporny na wilgoć. Ponieważ niewątpliwym jest to, że w łazience wilgoć, para i inne czynniki są na porządku dziennym. Zatem trzeba po pierwsze tak zaplanować swoje działania, a żeby spełniały warunki, z jakimi […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: