To zdecydowalo o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjeta metoda

To zdecydowało o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjętą metodą. Jednakże nie przewidziano, że w sklepieniu jest kilka przekrojów poprzecznych, w których w ogóle nie istnieje wytrzymałość na rozciąganie. Były to styki segmentów sklepienia. Warto podkreślić, że dokumentacja przebudowy wiaduktu została opracowana z dużą wnikliwością. Zawierała ona szczegółowe wskazania konstrukcyjne i technologiczne, a nawet uwagę o konieczności upewnienia się, czy sklepienie jest zbrojone, gdyż od tego zależy bezpieczeństwo robót. Na tym tle budzi zdziwienie przebieg wypadków na budowie. Być może projektant i wykonawca działali pod presją psychiczną wskutek znacznego opóźnienia robót – przy końcu maja 1984 r. miała być uruchomiona trakcja elektryczna. Taka sytuacja sprzyjała podjęciu zwiększonego ryzyka, przy którym można było uniknąć przedłużenia czasu przebudowy wiaduktu. Niejeden obiekt mostowy załamał się pod obciążeniem przekraczającym jego nośność. Szczególnie częste są awarie i katastrofy mostów drewnianych, których materiał konstrukcyjny ze swej natury jest stosunkowo słaby, ulega szybko i łatwo zniszczeniu. Historycznym przykładem skutków przeciążenia może być katastrofa starego drewnianego mostu Rialto w Wenecji, który stał tam przed wybudowaniem mostu kamiennego. [hasła pokrewne: plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno, altana projekt pdf, konsorcjum stali zielonka ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: altana projekt pdf konsorcjum stali zielonka plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno

Najczęściej czytane:
Gdyby jednak pomost byl wykonany wlasciwie, pociag prawdopodobnie zatrzymalby sie, a nie wpadl do rzeki

W konsekwencji doprowadziło to do zniszczenia wszystkich tych nitów. Gdyby jednak pomost był wykonany właściwie, pociąg prawdopodobnie zatrzymałby się, a nie wpadł do rzeki. Przypuszczano ponadto, że katastrofę ułatwiła niewystarczająca sztywność dźwigarów głównych (Godard, 1924). W lutym 1969 r. pod 6-przęsłowym wiaduktem koło Norwich (St.

Budownictwo i architektura : “Od badań do projektowania – wybrani architekci z wystawy Tongji University of Shanghai”

Dzięki uprzejmości Triennale di Milano Otwarcie 4 września o godz. 17.00 wykładem laureata Nagrody Pritzkera, architekta Wang Shu, wystawa projektów chińskich architektów skupia się na teoretycznych badaniach architektury i projektowania oraz praktyce budowlanej, która obecnie znajduje się w żyznym terenie wszystkie współczesne Chiny, ale szczególnie w Szanghaju. Organizowany przez La Triennale w Mediolanie i kurs […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: