Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m

Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na konstrukcję bocznego przęsła długości 24,5 m. Został zniszczony tylko dźwigar skrajny, który znalazł się ma dziobie statku. Chociaż na tej rzece nie ma odpływów, to poziom jej może się obniżyć w zakresie około 15 m pod wpływem północnych wiatrów. Właśnie taki wiatr zaczął wiać po wypadku, odsuwając statek od pomostu. Celem niedopuszczenia do złamania konstrukcji przęsła przepompowano wodę ze zbiorników balastowych na dziobie statku do zbiorników rufowych, podnosząc przedni pokład dla potrzymania konstrukcji. Uszkodzenie mostu zostało usunięte w ciągu 80 godzin . Na początku 1972 r. holownik ciągnący 6 barek najechał na most kolejowy przez rzekę Atchafalaya w Morgan City (St. Zjedn. AP). [hasła pokrewne: standlab, villa tugendhat, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: standlab starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji villa tugendhat

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Pojemność pojedynczych wagonów poszczególnych typów

Pojemność pojedynczych wagonów poszczególnych typów jest bardzo różna i waha się w granicach 30—100 pasażerów, przy czym bierze się pod uwagę miejsca siedzące i stojące, które przy krótkich przejazdach nie są uważane za niedogodne. Wagon tramwaju, względnie kolejki, należy uważać za najbardziej pojemny środek komunikacji miejskiej, a przy tym dostatecznie elastyczny, gdyż łatwość dodania wagonów […]

W lipcu 1974 r. w poblizu Salzburga (Austria) zalamala sie kladka drewniana przerzucona przez przepasc.

W lipcu 1974 r. w pobliżu Salzburga (Austria) załamała się kładka drewniana przerzucona przez przepaść. Nastąpiło to w chwili, gdy grupa 24 dziewcząt fotografowała się przy końcu kładki. Kładka miała szerokość 1 m. Była wybudowana przed 5 laty, a ostatni jej przegląd przeprowadzono w maju 1974 r.

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: