Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m

Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na konstrukcję bocznego przęsła długości 24,5 m. Został zniszczony tylko dźwigar skrajny, który znalazł się ma dziobie statku. Chociaż na tej rzece nie ma odpływów, to poziom jej może się obniżyć w zakresie około 15 m pod wpływem północnych wiatrów. Właśnie taki wiatr zaczął wiać po wypadku, odsuwając statek od pomostu. Celem niedopuszczenia do złamania konstrukcji przęsła przepompowano wodę ze zbiorników balastowych na dziobie statku do zbiorników rufowych, podnosząc przedni pokład dla potrzymania konstrukcji. Uszkodzenie mostu zostało usunięte w ciągu 80 godzin . Na początku 1972 r. holownik ciągnący 6 barek najechał na most kolejowy przez rzekę Atchafalaya w Morgan City (St. Zjedn. AP). [hasła pokrewne: wzorcowanie przyrządów pomiarowych, Upadłość transgraniczna, kołki sprężyste ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: kołki sprężyste Upadłość transgraniczna wzorcowanie przyrządów pomiarowych

Najczęściej czytane:
Kolizje z nowymi mostami mozna wytlumaczyc nie dostosowaniem dróg wodnych do przeszkód, jakimi bez watpienia moga byc nowe mosty i brakiem przyzwyczajenia wodniaków do tych obiektów.

Natomiast nie zanotowano kolizji z mostami eksploatowanymi od 20 do 60 lat i była mała liczba poważnych uszkodzeń mostów starszych niż 60-letnie. Kolizje z nowymi mostami można wytłumaczyć nie dostosowaniem dróg wodnych do przeszkód, jakimi bez wątpienia mogą być nowe mosty i brakiem przyzwyczajenia wodniaków do tych obiektów. Uszkodzenia starych mostów są zwykle wynikiem nieodpowiednich […]

Rozwój Krakowa

Na przykładzie rozwoju Krakowa widzimy paradoksalny obraz rozwiązania wadliwego. Wspaniały jego pierścień obronny zrównano z ziemią w okresie bardzo niskiego napięcia życia gospodarczego i minimalnych potrzeb komunikacji. Pozostawiono na głównej i zawsze najbardziej ożywionej arterii ruchu jedyną baszte obronną z bramą Floriańską i z monumentalnym Barbakanem przed nia położonym (patrz plan i widoki Krakowa w […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: