Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m
Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na konstrukcję bocznego przęsła długości 24,5 m. Został zniszczony tylko dźwigar skrajny, który znalazł się ma dziobie statku. Chociaż na tej rzece nie ma odpływów, to poziom jej może się obniżyć w zakresie około 15 m pod wpływem północnych wiatrów. Właśnie taki wiatr zaczął wiać po wypadku, odsuwając statek od pomostu. Celem niedopuszczenia do złamania konstrukcji przęsła przepompowano wodę ze zbiorników balastowych na dziobie statku do zbiorników rufowych, podnosząc przedni pokład dla potrzymania konstrukcji. Uszkodzenie mostu zostało usunięte w ciągu 80 godzin . Na początku 1972 r. holownik ciągnący 6 barek najechał na most kolejowy przez rzekę Atchafalaya w Morgan City (St. Zjedn. AP). [hasła pokrewne: standlab, villa tugendhat, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji ]
Powiązane tematy z artykułem: standlab starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji villa tugendhat