Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m

Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na konstrukcję bocznego przęsła długości 24,5 m. Został zniszczony tylko dźwigar skrajny, który znalazł się ma dziobie statku. Chociaż na tej rzece nie ma odpływów, to poziom jej może się obniżyć w zakresie około 15 m pod wpływem północnych wiatrów. Właśnie taki wiatr zaczął wiać po wypadku, odsuwając statek od pomostu. Celem niedopuszczenia do złamania konstrukcji przęsła przepompowano wodę ze zbiorników balastowych na dziobie statku do zbiorników rufowych, podnosząc przedni pokład dla potrzymania konstrukcji. Uszkodzenie mostu zostało usunięte w ciągu 80 godzin . Na początku 1972 r. holownik ciągnący 6 barek najechał na most kolejowy przez rzekę Atchafalaya w Morgan City (St. Zjedn. AP). [hasła pokrewne: standlab, villa tugendhat, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: standlab starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji villa tugendhat

Najczęściej czytane:
To zdecydowalo o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjeta metoda

To zdecydowało o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjętą metodą. Jednakże nie przewidziano, że w sklepieniu jest kilka przekrojów poprzecznych, w których w ogóle nie istnieje wytrzymałość na rozciąganie. Były to styki segmentów sklepienia. Warto podkreślić, że dokumentacja przebudowy wiaduktu została opracowana z dużą wnikliwością. Zawierała ona szczegółowe wskazania konstrukcyjne i technologiczne, a nawet uwagę o konieczności […]

Konstrukcja nie ucierpiala, natomiast powaznemu zdeformowaniu uleglo lozysko z neoprenu podpierajace belke na filarze.

Belka długości 56 m i szerokości 25,6 m, o masie 2500 t przechyliła się 210° i przesunęła w kierunku podłużnym o 1,05 m. Konstrukcja nie ucierpiała, natomiast poważnemu zdeformowaniu uległo łożysko z neoprenu podpierające belkę na filarze. Filar odchylił się górą 8 cm od pionu (Bauingenieur 3/75). Pięć dni po zabetonowaniu mostu przez American River […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: