Powodem katastrofy bylo przesuniecie sie na jednym wagonie, poza skrajnie budowli, plyt betonowych, które uderzyly o konstrukcje

Powodem katastrofy było przesunięcie się na jednym wagonie, poza skrajnię budowli, płyt betonowych, które uderzyły o konstrukcję. W czasie przejazdu przez 82-letni jednotorowy most kolejowy przez rzekę Alabama koło Montgomery (St. Zjedn. AP) wysunął się z wagonu odcinek rury stalowej średnicy 1,8 m i ściął konstrukcję przęsła długości 57,7 m, powodując jej upadek z wysokości 16 m do wody. Pięć wagonów spadło do rzeki, na szczęście ofiar w ludziach nie było. Ponad 80 osób zginęło w katastrofie kolejowej vi Sydney (Australia), gdy pociąg dowożący ludzi do pracy uderzył o podporę wiaduktu, usytuowaną w odległości 1 m od toru. Spadające betonowe płyty pomostu o masie 200 t zgniotły 2 wagony. W chwili wypadku na wiadukcie znajdowały się 3 samochody. Stwierdzono, że pociąg jechał z nadmierną prędkością i że nie nastąpiłoby złamanie podpory, gdyby była zabezpieczona betonową ścianą ochronną. Przed stalowym mostem kratownicowym przez rzekę Klamath koło Hornbrook (St. Zjedn. AP) wykoleiła się lokomotywa pociągu towarowego uderzając w konstrukcję przęsła, która runęła do rzeki. Lokomotywa była na końcu pociągu, składającego się z 115 wagonów towarowych. Most został wybudowany w 1886 r. Badano go dokładnie ultradźwiękami i regularnie kontrolowali go pracownicy kolejowi. W czerwcu 1974 r. pociąg uszkodził most kolejowy przez Wisłę w Nagnajowie. Jest to obiekt jednotorowy. [patrz też: szkło organiczne, altana projekt pdf, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: altana projekt pdf broker starogard szkło organiczne

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Tramwaje i kolejki

W naszych warunkach klimatycznych nie jest wskazane stosowanie spadków ponad 6—7%. Pierwszorzędnym warunkiem sprawności tramwaju i kolejki jest prowadzenie linii na własnym torowisku, uniezależniającym je od ruchu ulicznego kołowego i pieszego. Warunek ten jest trudny do spełnienia w zabudowanym już ciasno Śródmieściu, lecz daje się zwykle zrealizować na przedmieściach i na peryferiach, tj. tam właśnie, […]

Błędy chaotycznej zabudowy wielkiego miasta w. XIX i XX

Błędy chaotycznej i niesłychanie ścisłej zabudowy wielkiego miasta w. XIX i XX teraz dopiero ujawniają się w najjaskrawszym Świetle. Przy wstrząsającym huku olbrzymich bomb i walących się wielopiętrowych gmachów, obłoki Śmiercionośnych gazów wypełniają z łatwością studzienne podwórka domów i wąskie ulice. Przerwanie komunikacji nie tylko uniemożliwia akcje ratunkową wśród ogarniętej paniką ludności, ale również paraliżuje […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: