Konstrukcje mostu stanowia kratownice ciagle, bez slupów i wieszaków, wykonane ze stali 18 G2A, z jezdnia dolna i szynami na mostownicach

Konstrukcję mostu stanowią kratownice ciągłe, bez słupów i wieszaków, wykonane ze stali 18 G2A, z jezdnią dolną i szynami na mostownicach. Obok mostu kolejowego jest usytuowany most drogowy również o konstrukcji kratownicowej. Rozstaw tych obiektów w świetle jest rzędu 0,5 m. Linia kolejowa na dojeździe do Wisły jest położona w łuku o wypukłości skierowanej w stronę mostu drogowego. Na tym łuku spadło z szyn kilka wagonów. Pociąg nie zatrzymał się i wagony uderzyły w kratownicę, co spowodowało znaczne uszkodzenie mostu. W kratownicy od strony mostu drogowego został silnie wygięty słup i uszkodzone węzły ramownicy usztywniającej, usytuowanej lila początku konstrukcji. Uderzenie było tak silne, że został także wygięty sąsiedni słup ramownicy usztywniającej mostu drogowego. Zostały wyrwane dołem z węzłów i silnie powyginane pierwsze krzyżulce, a następne uległy znacznym deformacjom. Kilka węzłów zostało zniszczonych i wiele uszkodzonych. U cierpiała również jezdnia, głównie podłużnice, co spowodowało deformacje zwiatrowań górnych i dolnych i w rezultacie zwichrowanie także drugiej kratownicy. Uszkodzone były poręcze. Została również uszkodzona konstrukcja w następnym przęśle, ale wygięcie kratownicy i deformacje jej elementów były nieznaczne i malały z odległością od zniszczonej części mostu. Przy naprawie musiano rozebrać konstrukcję pierwszego przęsła na odcinku około 36 m i zastąpić ją nową. Pozostałe uszkodzone elementy mostu prostowano w czasie naprawy. [więcej w: spreżyny talerzowe, agencja statystów, odpływ liniowy ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: agencja statystów odpływ liniowy spreżyny talerzowe

Najczęściej czytane:
Oólne wnioski o właściwych środkach komunikacji dla określonych potrzeb ruchu

Pojemność wehikułów jest bardzo różna, różnice jej najzupełniej są nieproporcjonalne do ewentualnych różnic w szybkościach, które jak to zaznaczyliśmy wyżej, dla wypełnionej arterii śródmiejskiej wahają się w ciasnych granicach, albo spadają prawie do zera, gdyż stukonny samochód wyścigowy nie może w danych warunkach rozwinać szybkości znacznie większej niż wypełniony po brzegi tramwaj lub autobus, Szybkość […]

Wanna w łazience

Każdy z nas chciałby mieć w swojej łazience dużą wannę, w jakiej swobodnie mógłby się położyć i zrelaksować. Jednakże nie zawsze kształt pomieszczenia, w jakim znajduje się łazienka pozwala na takie modyfikacje. Dlatego też wielu z nas rezygnuje z jakichkolwiek kombinacji, a co za tym idzie wstawia powszechnie znane natryski, czy też kabiny prysznicowe. Jednakże […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: