Kolejne uszkodzenie mostu nastapilo we wrzesniu 1972 r.

Kolejne uszkodzenie mostu nastąpiło we wrześniu 1972 r. Tym razem, w czasie dużego sztormu, most został uderzony przez dryfujący holownik oraz ciągnioną przez niego barkę. Woda zniosła holownik pod most, przy czym został zerwany hol i barka obijała się o jarzma, aż w końcu oparła się o konstrukcję przęsła. Stwierdzono, że barka zniszczyła kilka pali i uszkodziła most na długości około 2,4 km, tak że trzeba było wstrzymać na nim ruch. Ponowne otwarcie przejazdu zostało opóźnione przez usuwanie barki, którą można było odholować dopiero w czasie przypływu. Podobna katastrofa mostu im. Sydney Lanier z ruchomą konstrukcją przęsła, który łączy Brunswick z Jekyll Island (St. Zjedn. AP) nastąpiła w listopadzie 1972 r. Wskutek najechania frachtowca załamały się 3 przęsła długości 145 m i runęły do wody głębokości 9 m. Frachtowiec wypłynął z portu w Brunswick w czasie odpływu i nie skręcił w kanał żeglowny, H najechał na podporę przęsła podnoszonego. Powodem było uszkodzenie układu sterowniczego statku, chociaż przypuszcza się, że winien był również kapitan lub pilot statku. Zginęło 10 osób, które w chwili katastrofy przejeżdżały samochodami przez most i wpadły do wody z przęseł sąsiadujących z przęsłem podnoszonym. W następstwie tej katastrofy polecono zainstalować sygnalizację świetlną wstrzymującą ruch na moście, gdy pod nim ma przepłynąć statek. [więcej w: Kabiny Sanitarne, mechanizm zwrotniczy, kostka brukowa libet ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Kabiny Sanitarne kostka brukowa libet mechanizm zwrotniczy

Najczęściej czytane:
Budownictwo i architektura : Klinika Majima / DIG Architekci

Tomohiro Sakashita Architekci: DIG Architects Lokalizacja: Nagoya, Prefektura Aichi, Japonia Zespół projektowy: Akinori Yoshimura, Maki Yoshimura Rok budowy: 2010 Zdjęcia: Tomohiro Sakashita + 14 Obszar projektu: 829,22 m2 Powierzchnia brutto: 361,84 m2 Reinterpretacja typowych elementów architektury drewnianej , złożona przestrzeń. Próbowaliśmy reinterpretować tradycyjny wygląd architektury drewnianej, dachu dwuspadowego i dużego daszka, pod pojęciem składania . […]

Konstrukcje mostu stanowia kratownice ciagle, bez slupów i wieszaków, wykonane ze stali 18 G2A, z jezdnia dolna i szynami na mostownicach

Konstrukcję mostu stanowią kratownice ciągłe, bez słupów i wieszaków, wykonane ze stali 18 G2A, z jezdnią dolną i szynami na mostownicach. Obok mostu kolejowego jest usytuowany most drogowy również o konstrukcji kratownicowej. Rozstaw tych obiektów w świetle jest rzędu 0,5 m. Linia kolejowa na dojeździe do Wisły jest położona w łuku o wypukłości skierowanej w […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: