Kolejne uszkodzenie mostu nastapilo we wrzesniu 1972 r.

Kolejne uszkodzenie mostu nastąpiło we wrześniu 1972 r. Tym razem, w czasie dużego sztormu, most został uderzony przez dryfujący holownik oraz ciągnioną przez niego barkę. Woda zniosła holownik pod most, przy czym został zerwany hol i barka obijała się o jarzma, aż w końcu oparła się o konstrukcję przęsła. Stwierdzono, że barka zniszczyła kilka pali i uszkodziła most na długości około 2,4 km, tak że trzeba było wstrzymać na nim ruch. Ponowne otwarcie przejazdu zostało opóźnione przez usuwanie barki, którą można było odholować dopiero w czasie przypływu. Podobna katastrofa mostu im. Sydney Lanier z ruchomą konstrukcją przęsła, który łączy Brunswick z Jekyll Island (St. Zjedn. AP) nastąpiła w listopadzie 1972 r. Wskutek najechania frachtowca załamały się 3 przęsła długości 145 m i runęły do wody głębokości 9 m. Frachtowiec wypłynął z portu w Brunswick w czasie odpływu i nie skręcił w kanał żeglowny, H najechał na podporę przęsła podnoszonego. Powodem było uszkodzenie układu sterowniczego statku, chociaż przypuszcza się, że winien był również kapitan lub pilot statku. Zginęło 10 osób, które w chwili katastrofy przejeżdżały samochodami przez most i wpadły do wody z przęseł sąsiadujących z przęsłem podnoszonym. W następstwie tej katastrofy polecono zainstalować sygnalizację świetlną wstrzymującą ruch na moście, gdy pod nim ma przepłynąć statek. [więcej w: farba silikatowa, piasek gliniasty, altana ogrodowa projekt pdf ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: altana ogrodowa projekt pdf farba silikatowa piasek gliniasty

Polecamy rowniez:
Najczęściej czytane:
Wiadukt zostal zbudowany w koncu ubieglego wieku

W Polsce opracowano i zrealizowano wiele oryginalnych koncepcji zwiększania światła pionowego pod wiaduktami oraz na wiaduktach i mostach. Mimo to w kwietniu 1984 r. zdarzyła się katastrofa przy takiej przebudowie wiaduktu przeprowadzającego drogę polną nad dwutorową linią kolejową Poznań-Słubice koło Rzepina. Wiadukt został zbudowany w końcu ubiegłego wieku. Jego konstrukcję stanowiło trójprzegubowe sklepienie betonowe rozpiętości […]

Konieczność technicznego dostosowania linii i terenów kolejowych do potrzeb miasta

W omawianym tu zagadnieniu komunikacyjnym wysuwa sie na plan pierwszy konieczność technicznego dostosowania linii i terenów kolejowych do potrzeb miasta. Linie powinny być prowadzone tak, aby umożliwiały łatwe skrzyżowania dwupoziomowe z najważniejszymi arteriami ulicznymi z pomocą przepuszczania ich ponad torami lub też pod nimi. Najdogodniejsze dla całości organizmu miejskiego jest prowadzenie linii na nasypie, a […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: