Kolejne uszkodzenie mostu nastapilo we wrzesniu 1972 r.
Kolejne uszkodzenie mostu nastąpiło we wrześniu 1972 r. Tym razem, w czasie dużego sztormu, most został uderzony przez dryfujący holownik oraz ciągnioną przez niego barkę. Woda zniosła holownik pod most, przy czym został zerwany hol i barka obijała się o jarzma, aż w końcu oparła się o konstrukcję przęsła. Stwierdzono, że barka zniszczyła kilka pali i uszkodziła most na długości około 2,4 km, tak że trzeba było wstrzymać na nim ruch. Ponowne otwarcie przejazdu zostało opóźnione przez usuwanie barki, którą można było odholować dopiero w czasie przypływu. Podobna katastrofa mostu im. Sydney Lanier z ruchomą konstrukcją przęsła, który łączy Brunswick z Jekyll Island (St. Zjedn. AP) nastąpiła w listopadzie 1972 r. Wskutek najechania frachtowca załamały się 3 przęsła długości 145 m i runęły do wody głębokości 9 m. Frachtowiec wypłynął z portu w Brunswick w czasie odpływu i nie skręcił w kanał żeglowny, H najechał na podporę przęsła podnoszonego. Powodem było uszkodzenie układu sterowniczego statku, chociaż przypuszcza się, że winien był również kapitan lub pilot statku. Zginęło 10 osób, które w chwili katastrofy przejeżdżały samochodami przez most i wpadły do wody z przęseł sąsiadujących z przęsłem podnoszonym. W następstwie tej katastrofy polecono zainstalować sygnalizację świetlną wstrzymującą ruch na moście, gdy pod nim ma przepłynąć statek. [więcej w: eduwet, projekt altany ogrodowej pdf, autostorczyk ]
Powiązane tematy z artykułem: autostorczyk eduwet projekt altany ogrodowej pdf