Katastrofy wskutek uderzenia przez pociagi Nie tylko tabor plywajacy powoduje awarie i katastrofy mostów.

Stwierdzono, że od chwili zawiadomienia przez radio ze statku policji o katastrofie, do zablokowania drogi od strony wyspy upłynęło około 80 minut. Tyle bowiem czasu po otrzymaniu meldunku zajął dyżurnemu policjantowi dojazd do jego domu po fosforyzujące tablice z napisem Wypadek, i zgodnie z regulaminem ustawienie ich przed mostem. Mógł bezzwłocznie pojechać do miejsca wypadku i zablokować drogę samochodem służbowym. Mógł zawiadomić telefonicznie straż pożarną, która zamknęłaby drogę w ciągu kilkunastu minut. Mógł wreszcie zatelefonować do kogoś mieszkającego w pobliżu mostu i polecić mu, aby zatarasował dojazd chociażby samochodem ustawionym w poprzek jezdni. Od strony lądu nie było ofiar po runięciu przęsła. Jadący z kontynentu tuż po wypadku kierowca ciężarówki zdołał zatrzymać ją parę metrów przed zerwanym przęsłem i zablokował drogę. Katastrofy wskutek uderzenia przez pociągi Nie tylko tabor pływający powoduje awarie i katastrofy mostów. Mosty i wiadukty bywają także uszkadzane wskutek kolizji z innymi środkami transportu. Dnia 4 sierpnia 1907 r. pociąg z Angers do Poitiers spadł z mostu Pont de Ce do Loary, co spowodowało śmierć 27 osób. Most miał konstrukcję kratownicową, siedem przęseł rzecznych rozpiętości po 48,2 m oraz dwa brzegowe po 39,8 m. Podłużnice były przykryte nie przymocowanymi do nich blachami. Pociąg wykoleił się przed mostem. Na moście koła toczyły się po blachach wzdłuż belek podłużnych. Nitowane połączenia tych belek przenosiły w tym czasie obciążenia znacznie przekraczające przyjęte w projekcie. [przypisy: altana projekt pdf, broker starogard, bizuteria recznie robiona ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: altana projekt pdf bizuteria recznie robiona broker starogard

Polecamy rowniez:
Najczęściej czytane:
Przeslo rozpietosci 85 m ma czesci wspornikowe dlugosci 39 m i czesc zawieszona dlugosci – 46 m.

Konstrukcja przęsła głównego zawiera części wspornikowe długości 189 m, o końcach podwieszonych kablami oraz część zawieszoną między wspornikami długości 46 m. Przęsło rozpiętości 85 m ma części wspornikowe długości 39 m i część zawieszoną długości – 46 m. Największa katastrofa mostu zdarzyła się 6 kwietnia 1964 r. , przy dobrej pogodzie, wkrótce po zapadnięciu zmroku. […]

Statek najechal na konstrukcje bocznego przesla dlugosci 24,5 m

Wydano też zarządzenie, w którym podkreślono konieczność badania odporności konstrukcji na uderzenia jednostek pływających i ustalania zagrożeń mostów z przęsłem podnoszonym, w przypadku wąskich kanałów żeglugowych, szczególnie jeżeli są usytuowane w łuku . Zmylenie kursu przez frachtowiec stało się też przyczyną katastrofy mostu z przęsłem podnoszonym przez rzekę Saginaw (St. Zjedn. AP). Statek najechał na […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: