Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy róznia sie nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i plywajacy.

Przerwa w ruchu kolejowym trwała około dwóch tygodni. 9 Opisane wypadki są w większości następstwem katastrof kolejowych. Jak widać, należy mieć na uwadze możliwości tego rodzaju uszkodzeń obiektów mostowych i stosować zabezpieczenia ich elementów szczególnie narażonych na niebezpieczeństwo. Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy różnią się nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i pływający. Dnia 23 lutego 1975 r. załamało się jedno z pięciu przęseł mostu kratownicowego przez rzekę Yadkin w Siloam (St. Zjedn. AP). Samochód najechał na barierę i uderzył w węzeł kratownicy, co spowodowało, że spadła do rzeki z wysokości 9 m, a wraz z nią 7 samochodów. Śmierć poniosły 4 osoby i 15 osób zostało rannych. Wypadek trwał 17 minut i nastąpił w nocy, w czasie silnej mgły. Zniszczona kratownica miała długość 71 m. Most został zbudowany w 1937 r. i był dokładnie zbadany jesienią 1974 r. Jego nośność wynosiła 80 kN. Komisja powypadkowa stwierdziła, że powodem katastrofy nie był błąd projektowy, ani nadmierne obciążenie w chwili katastrofy, ani brak należytego utrzymania, a po prostu wypadek samochodowy. [przypisy: plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno, standlab, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: broker starogard plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno standlab

Najczęściej czytane:
To zdecydowalo o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjeta metoda

To zdecydowało o kontynuowaniu przebudowy wiaduktu przyjętą metodą. Jednakże nie przewidziano, że w sklepieniu jest kilka przekrojów poprzecznych, w których w ogóle nie istnieje wytrzymałość na rozciąganie. Były to styki segmentów sklepienia. Warto podkreślić, że dokumentacja przebudowy wiaduktu została opracowana z dużą wnikliwością. Zawierała ona szczegółowe wskazania konstrukcyjne i technologiczne, a nawet uwagę o konieczności […]

Budownictwo wczoraj i dzis : The Skys the Limit: Zastosowanie radykalnej architektury

Dzięki innowacjom w materiałach budowlanych, technologiach projektowych i narzędziach budowlanych nowa generacja architektów może w końcu zrealizować konstrukcje, które wcześniej pozostałyby tylko marzeniami. Pojawienie się nowego wersetu z radykalnie rzeźbionymi budynkami, pokojami i instalacjami łączy rygorystyczną użyteczność z zabawną i najnowocześniejszą estetyką, ułatwiając wysoce funkcjonalne, a jednocześnie niezaprzeczalnie ekscytujące przestrzenie. The Sky. S the Limit […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: