Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy róznia sie nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i plywajacy.

Przerwa w ruchu kolejowym trwała około dwóch tygodni. 9 Opisane wypadki są w większości następstwem katastrof kolejowych. Jak widać, należy mieć na uwadze możliwości tego rodzaju uszkodzeń obiektów mostowych i stosować zabezpieczenia ich elementów szczególnie narażonych na niebezpieczeństwo. Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy różnią się nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i pływający. Dnia 23 lutego 1975 r. załamało się jedno z pięciu przęseł mostu kratownicowego przez rzekę Yadkin w Siloam (St. Zjedn. AP). Samochód najechał na barierę i uderzył w węzeł kratownicy, co spowodowało, że spadła do rzeki z wysokości 9 m, a wraz z nią 7 samochodów. Śmierć poniosły 4 osoby i 15 osób zostało rannych. Wypadek trwał 17 minut i nastąpił w nocy, w czasie silnej mgły. Zniszczona kratownica miała długość 71 m. Most został zbudowany w 1937 r. i był dokładnie zbadany jesienią 1974 r. Jego nośność wynosiła 80 kN. Komisja powypadkowa stwierdziła, że powodem katastrofy nie był błąd projektowy, ani nadmierne obciążenie w chwili katastrofy, ani brak należytego utrzymania, a po prostu wypadek samochodowy. [przypisy: plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno, olx kujawsko pomorskie, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: broker starogard olx kujawsko pomorskie plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Mosty te byly skladane z odcinków zawierajacych dwa dzwigary blachownicowe w rozstawie osi 1,45 m, laczone na sruby.

Mosty te były składane z odcinków zawierających dwa dźwigary blachownicowe w rozstawie osi 1,45 m, łączone na śruby. Konstrukcję mostu zmontowano na brzegu i ustawiono dźwigami na podporach. Obliczeniowe ugięcie konstrukcji wynosiło 6,3 cm. W czasie obciążenia próbnego na most wjechały dwa parowozy. Zmierzona wówczas strzałka wynosiła 6,8 cm.

Remont łazienki

W naszych czterech kątach staramy się robić poszczególne remonty sukcesywnie, a co za ty idzie na takim poziomie, jakiego oczekiwalibyśmy. Ponieważ jak wiadomo posłużą nam one przez kilka, a nawet kilkanaście następnych lat. Wszystko uzależnione jest od naszych decyzji, jak również i działań. Ponieważ obszar opowiadający się za urządzaniem łazienek jest naprawdę obszernym. Wystarczy zajrzeć […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: