Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy róznia sie nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i plywajacy.

Przerwa w ruchu kolejowym trwała około dwóch tygodni. 9 Opisane wypadki są w większości następstwem katastrof kolejowych. Jak widać, należy mieć na uwadze możliwości tego rodzaju uszkodzeń obiektów mostowych i stosować zabezpieczenia ich elementów szczególnie narażonych na niebezpieczeństwo. Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy różnią się nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i pływający. Dnia 23 lutego 1975 r. załamało się jedno z pięciu przęseł mostu kratownicowego przez rzekę Yadkin w Siloam (St. Zjedn. AP). Samochód najechał na barierę i uderzył w węzeł kratownicy, co spowodowało, że spadła do rzeki z wysokości 9 m, a wraz z nią 7 samochodów. Śmierć poniosły 4 osoby i 15 osób zostało rannych. Wypadek trwał 17 minut i nastąpił w nocy, w czasie silnej mgły. Zniszczona kratownica miała długość 71 m. Most został zbudowany w 1937 r. i był dokładnie zbadany jesienią 1974 r. Jego nośność wynosiła 80 kN. Komisja powypadkowa stwierdziła, że powodem katastrofy nie był błąd projektowy, ani nadmierne obciążenie w chwili katastrofy, ani brak należytego utrzymania, a po prostu wypadek samochodowy. [przypisy: plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno, standlab, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: broker starogard plan zagospodarowania przestrzennego piaseczno standlab

Polecamy rowniez:
Najczęściej czytane:
Remont łazienki

W naszych czterech kątach staramy się robić poszczególne remonty sukcesywnie, a co za ty idzie na takim poziomie, jakiego oczekiwalibyśmy. Ponieważ jak wiadomo posłużą nam one przez kilka, a nawet kilkanaście następnych lat. Wszystko uzależnione jest od naszych decyzji, jak również i działań. Ponieważ obszar opowiadający się za urządzaniem łazienek jest naprawdę obszernym. Wystarczy zajrzeć […]

Zniszczenia obiektów mostowych zdarzaja sie najczesciej na poludniu kraju, w pasie terenów podgórskich

Zniszczenia obiektów mostowych zdarzają się najczęściej na południu kraju, w pasie terenów podgórskich. Przy dużych powodziach bywają też niszczone mosty trwałe. Częstą przyczyną podmyć podpór jest wzrost prędkości wody pod mostem, spowodowany zmniejszeniem przepływu wskutek osadzenia przez wodę na filarach krzaków, pni drzew, gałęzi, snopów zboża itp. Na terenach podgórskich niebezpieczeństwo podmyć podpór zostało zwiększone […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: