Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy róznia sie nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i plywajacy.

Przerwa w ruchu kolejowym trwała około dwóch tygodni. 9 Opisane wypadki są w większości następstwem katastrof kolejowych. Jak widać, należy mieć na uwadze możliwości tego rodzaju uszkodzeń obiektów mostowych i stosować zabezpieczenia ich elementów szczególnie narażonych na niebezpieczeństwo. Katastrofy spowodowane przez pojazdy samochodowe Te katastrofy różnią się nieco od powodowanych przez tabor kolejowy i pływający. Dnia 23 lutego 1975 r. załamało się jedno z pięciu przęseł mostu kratownicowego przez rzekę Yadkin w Siloam (St. Zjedn. AP). Samochód najechał na barierę i uderzył w węzeł kratownicy, co spowodowało, że spadła do rzeki z wysokości 9 m, a wraz z nią 7 samochodów. Śmierć poniosły 4 osoby i 15 osób zostało rannych. Wypadek trwał 17 minut i nastąpił w nocy, w czasie silnej mgły. Zniszczona kratownica miała długość 71 m. Most został zbudowany w 1937 r. i był dokładnie zbadany jesienią 1974 r. Jego nośność wynosiła 80 kN. Komisja powypadkowa stwierdziła, że powodem katastrofy nie był błąd projektowy, ani nadmierne obciążenie w chwili katastrofy, ani brak należytego utrzymania, a po prostu wypadek samochodowy. [przypisy: Grzejnik retro, Grzejnik dekoracyjny łazienkowy, architekt poznań ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: architekt poznań Grzejnik dekoracyjny łazienkowy Grzejnik retro

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Łazienki dawne i współczesne.

Cywilizacja cały czas przeżywa swój rozkwit. Jednym z jego elementów jest kwestia higieny. Odkąd ludzie zaczęli myć ręce przed posiłkami, po pracy, odkąd lekarze zwrócili uwagę na higienę w czasie badania pacjenta i przy wykonywaniu zabiegów medycznych spadła śmiertelność z powodu błahych infekcji. Nie oznacza, że dopiero w XVIII ludzie docenili wartość higieny.  Zaczęło się […]

Charakter rolniczej podstawy ekonomicznej życia

Charakter rolniczej podstawy ekonomicznej życia ówczesnego panował w ogromnej większości miast małych i średnich. Zaledwie drobna część organizmów urbanistycznych, a mianowicie nieliczne miasta wielkie, wyodrębniały się swym ustrojem i budowa Od całości kraju. Poza dość prymitywną siecią dróg żadne inne czynniki natury przestrzennej i konstrukcyjnej nie wiązały bezpośrednio miast owej epoki, Obraz wręcz przeciwny spostrzegamy […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: