Glówne roboty mialy przebiegac nastepujaco

W celu zrealizowania tej koncepcji zastosowano: – konstrukcję odciążającą z 4 I 1000 rozpiętości 24 m, opartą na klatkach z podkładów ustawionych za przyczółkami, – układ wieszaków do podnoszenia półsklepień wraz z podpierającymi je belkami poprzecznymi oraz – jarzma drewniane dla podparcia sklepienia w sąsiedztwie wezgłowi. Główne roboty miały przebiegać następująco: 1) zmontowanie konstrukcji pomocniczych oraz zawieszenie i podparcie na nich półsklepień , 2) wykucie w czołowych ścianach przyczółków miejsc dla umożliwienia obrotu półsklepień ze ścianami pachwinowymi, 3) wykucie sklepienia w wezgłowiach od góry, do jego osi, z przecięciem prętów 16 mm, 4) wykucie sklepienia w zworniku od góry do osi, z przecięciem prętów 16 mm, 5) podniesienie środkowych końców półsklepień na wieszakach dźwignikami hydraulicznymi; w czasie tego podbijanie klinów na jarzmach, 6) wypełnienie betonem szczeliny w zworniku sklepienia, renowacja przegubów w wezgłowiach, wykonanie żelbetowego pogrubienia sklepienia, renowacja ścian pachwinowych, 7) usunięcie konstrukcji pomocniczych. W celu wykonania tych prac miano uzyskać dwa zamknięcia ruchu kolejowego na okresy po 6 godzin. Koncepcja podnoszenia wiaduktu została opracowana w założeniu, że sklepienie jest konstrukcją żelbetową, o minimalnym procesie zbrojenia, który w obliczeniach przyjęto równy 0,20/0. Jednak nie natrafiono na zbrojenie sklepienia, ani przy przewiercaniu w nim otworów dla przeprowadzenia wieszaków, ani przy odkuwaniu betonu w wezgłowiach i w zworniku. Katastrofa nastąpiła w czasie przejazdu pod wiaduktem pociągu towarowego. W tym czasie sklepienie było zawieszone na wieszakach i podparte na jarzmach. Wykuto beton do osi sklepienia przy przegubach w zworniku i w wezgłowiach, Przecięto część zbrojenia w zworniku. Sklepienie rozpadło się na segmenty poprzeczne długości około 3 m, takie jakimi kiedyś było betonowane, aby ograniczyć niepożądane odkształcenia krążyn rusztowania. [hasła pokrewne: eduwet, wierszyk na zaproszenie ślubne zamiast kwiatów, chrustek travel ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: chrustek travel eduwet wierszyk na zaproszenie ślubne zamiast kwiatów

Najczęściej czytane:
Plany regionalne

Kraje o starej kulturze zachodniej i wysokim poziomie uprzemysłowienia widzą wyjście w częściowej dezurbanizacji i w przywróceniu rolnictwu i czynnikom przyrody dawno utraconego znaczenia. Dążą do tego i osiągają już znaczne wyniki Anglia, Italia, Niemcy i inne kraje europejskie. Każda z tych metod — nie wchodząc w ocenę jej strony politycznej i ustrojowej — prowadzi […]

Katastrofy wskutek uderzenia przez pociagi Nie tylko tabor plywajacy powoduje awarie i katastrofy mostów.

Stwierdzono, że od chwili zawiadomienia przez radio ze statku policji o katastrofie, do zablokowania drogi od strony wyspy upłynęło około 80 minut. Tyle bowiem czasu po otrzymaniu meldunku zajął dyżurnemu policjantowi dojazd do jego domu po fosforyzujące tablice z napisem Wypadek, i zgodnie z regulaminem ustawienie ich przed mostem. Mógł bezzwłocznie pojechać do miejsca wypadku […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: