Glówne roboty mialy przebiegac nastepujaco

W celu zrealizowania tej koncepcji zastosowano: – konstrukcję odciążającą z 4 I 1000 rozpiętości 24 m, opartą na klatkach z podkładów ustawionych za przyczółkami, – układ wieszaków do podnoszenia półsklepień wraz z podpierającymi je belkami poprzecznymi oraz – jarzma drewniane dla podparcia sklepienia w sąsiedztwie wezgłowi. Główne roboty miały przebiegać następująco: 1) zmontowanie konstrukcji pomocniczych oraz zawieszenie i podparcie na nich półsklepień , 2) wykucie w czołowych ścianach przyczółków miejsc dla umożliwienia obrotu półsklepień ze ścianami pachwinowymi, 3) wykucie sklepienia w wezgłowiach od góry, do jego osi, z przecięciem prętów 16 mm, 4) wykucie sklepienia w zworniku od góry do osi, z przecięciem prętów 16 mm, 5) podniesienie środkowych końców półsklepień na wieszakach dźwignikami hydraulicznymi; w czasie tego podbijanie klinów na jarzmach, 6) wypełnienie betonem szczeliny w zworniku sklepienia, renowacja przegubów w wezgłowiach, wykonanie żelbetowego pogrubienia sklepienia, renowacja ścian pachwinowych, 7) usunięcie konstrukcji pomocniczych. W celu wykonania tych prac miano uzyskać dwa zamknięcia ruchu kolejowego na okresy po 6 godzin. Koncepcja podnoszenia wiaduktu została opracowana w założeniu, że sklepienie jest konstrukcją żelbetową, o minimalnym procesie zbrojenia, który w obliczeniach przyjęto równy 0,20/0. Jednak nie natrafiono na zbrojenie sklepienia, ani przy przewiercaniu w nim otworów dla przeprowadzenia wieszaków, ani przy odkuwaniu betonu w wezgłowiach i w zworniku. Katastrofa nastąpiła w czasie przejazdu pod wiaduktem pociągu towarowego. W tym czasie sklepienie było zawieszone na wieszakach i podparte na jarzmach. Wykuto beton do osi sklepienia przy przegubach w zworniku i w wezgłowiach, Przecięto część zbrojenia w zworniku. Sklepienie rozpadło się na segmenty poprzeczne długości około 3 m, takie jakimi kiedyś było betonowane, aby ograniczyć niepożądane odkształcenia krążyn rusztowania. [hasła pokrewne: eduwet, wierszyk na zaproszenie ślubne zamiast kwiatów, chrustek travel ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: chrustek travel eduwet wierszyk na zaproszenie ślubne zamiast kwiatów

Najczęściej czytane:
Badania meteorologiczne

W całości konstrukcji urbanistycznej badania meteorologiczne odgrywają wybitną rolę w dwóch kierunkach. Z jednej strony pozwalają zbadać możności dostarczenia Światła i słońca do wnętrza mieszkania w sposób odpowiadający warunkom danej szerokości geograficznej. Z drugiej zaś, ustalając ilości opadów atmosferycznych, tworzą one podstawowy materiał dla opracowania właściwych systemów kanalizacji, a w pewnym stopniu i zaopatrzenia w […]

Architektura: Hotel Gent / Tazu Rous

Dirk Pauwels Architekci: Tazu Rous Lokalizacja: Koningin Maria Hendrikaplein, Gent, Belgia Zdjęcia: Dirk Pauwels + 32 Japoński artysta Tazu Rous (aka Tatzu Nishi, Tazro Niscino, Tatzu Oozu i Tatsurou Bashi) tworzy przestrzenne. Spotkania. z niecodziennymi proporcjami, używając ikonicznych przedmiotów zaczerpniętych z przestrzeni publicznej. Odmienia latarnie, zaparkował samochody i pomniki w ponadwymiarowych obiektach w warunkach domowych. […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: