Gdyby jednak pomost byl wykonany wlasciwie, pociag prawdopodobnie zatrzymalby sie, a nie wpadl do rzeki

W konsekwencji doprowadziło to do zniszczenia wszystkich tych nitów. Gdyby jednak pomost był wykonany właściwie, pociąg prawdopodobnie zatrzymałby się, a nie wpadł do rzeki. Przypuszczano ponadto, że katastrofę ułatwiła niewystarczająca sztywność dźwigarów głównych (Godard, 1924). W lutym 1969 r. pod 6-przęsłowym wiaduktem koło Norwich (St. Zjedn. AP) wykoleił się pociąg ze 100 wagonami: 17 wagonów wyskoczyło z szyn i uderzyło w żelbetową podporę o przekroju poziomym 1,2X1,2 m, powodując jej przemieszczenie. W następstwie uderzenia przesunęło się łożysko i osunął się o 37,5 cm końcowy odcinek jednego przęsła i o 20 cm – drugiego. Konstrukcję przęsła umieszczono na właściwym miejscu i naprawiono podporę. Ruch na wiadukcie był wstrzymany do czasu całkowitego ukończenia robót . W czerwcu 1967 r. załamał się wiadukt betonowy koło Filadelfii i spadł m przejeżdżający pod nim pociąg towarowy. Powodem katastrofy było podcięcie 10 podpór wiaduktu przez wystające końce rur stalowych, które źle załadowano na jednym z wagonów-platform. Na początku czerwca 1976 r. , wybudowany przed 70 laty, 9-przęsłowy most kratownicowy przez rzekę Coosa lwio Childerburg (St. Zjedn. AP) został uszkodzony przez pociąg. Przęsło 60-metrowe z 22 wagonami runęło do rzeki. [patrz też: konsorcjum stali zielonka, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji, konsorcjum stali cennik ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: konsorcjum stali cennik konsorcjum stali zielonka starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji

Najczęściej czytane:
Wiadukt zostal zbudowany w koncu ubieglego wieku

W Polsce opracowano i zrealizowano wiele oryginalnych koncepcji zwiększania światła pionowego pod wiaduktami oraz na wiaduktach i mostach. Mimo to w kwietniu 1984 r. zdarzyła się katastrofa przy takiej przebudowie wiaduktu przeprowadzającego drogę polną nad dwutorową linią kolejową Poznań-Słubice koło Rzepina. Wiadukt został zbudowany w końcu ubiegłego wieku. Jego konstrukcję stanowiło trójprzegubowe sklepienie betonowe rozpiętości […]

Wystrój łazienek

Oczywistym jest to, że wystrój łazienek stosowany kiedyś, a dziś znacznie się różni. Ponieważ wpływa na to ogrom czynników. Podstawowymi są możliwości, jakie znajdują się w naszym zasięgu. Dlatego że kiedyś dostępna była typowo podstawa, czyli jeden rodzaj umywalek, wanien, sedesów, i wielu innych sprzętów, jakie znajdują się w łazience. Co więcej każdy z nich […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: