Gdyby jednak pomost byl wykonany wlasciwie, pociag prawdopodobnie zatrzymalby sie, a nie wpadl do rzeki

W konsekwencji doprowadziło to do zniszczenia wszystkich tych nitów. Gdyby jednak pomost był wykonany właściwie, pociąg prawdopodobnie zatrzymałby się, a nie wpadł do rzeki. Przypuszczano ponadto, że katastrofę ułatwiła niewystarczająca sztywność dźwigarów głównych (Godard, 1924). W lutym 1969 r. pod 6-przęsłowym wiaduktem koło Norwich (St. Zjedn. AP) wykoleił się pociąg ze 100 wagonami: 17 wagonów wyskoczyło z szyn i uderzyło w żelbetową podporę o przekroju poziomym 1,2X1,2 m, powodując jej przemieszczenie. W następstwie uderzenia przesunęło się łożysko i osunął się o 37,5 cm końcowy odcinek jednego przęsła i o 20 cm – drugiego. Konstrukcję przęsła umieszczono na właściwym miejscu i naprawiono podporę. Ruch na wiadukcie był wstrzymany do czasu całkowitego ukończenia robót . W czerwcu 1967 r. załamał się wiadukt betonowy koło Filadelfii i spadł m przejeżdżający pod nim pociąg towarowy. Powodem katastrofy było podcięcie 10 podpór wiaduktu przez wystające końce rur stalowych, które źle załadowano na jednym z wagonów-platform. Na początku czerwca 1976 r. , wybudowany przed 70 laty, 9-przęsłowy most kratownicowy przez rzekę Coosa lwio Childerburg (St. Zjedn. AP) został uszkodzony przez pociąg. Przęsło 60-metrowe z 22 wagonami runęło do rzeki. [patrz też: konsorcjum stali zielonka, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji, konsorcjum stali cennik ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: konsorcjum stali cennik konsorcjum stali zielonka starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji

Najczęściej czytane:
W lipcu 1974 r. w poblizu Salzburga (Austria) zalamala sie kladka drewniana przerzucona przez przepasc.

W lipcu 1974 r. w pobliżu Salzburga (Austria) załamała się kładka drewniana przerzucona przez przepaść. Nastąpiło to w chwili, gdy grupa 24 dziewcząt fotografowała się przy końcu kładki. Kładka miała szerokość 1 m. Była wybudowana przed 5 laty, a ostatni jej przegląd przeprowadzono w maju 1974 r.

Plany regionalne

Kraje o starej kulturze zachodniej i wysokim poziomie uprzemysłowienia widzą wyjście w częściowej dezurbanizacji i w przywróceniu rolnictwu i czynnikom przyrody dawno utraconego znaczenia. Dążą do tego i osiągają już znaczne wyniki Anglia, Italia, Niemcy i inne kraje europejskie. Każda z tych metod — nie wchodząc w ocenę jej strony politycznej i ustrojowej — prowadzi […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: