Gdyby jednak pomost byl wykonany wlasciwie, pociag prawdopodobnie zatrzymalby sie, a nie wpadl do rzeki

W konsekwencji doprowadziło to do zniszczenia wszystkich tych nitów. Gdyby jednak pomost był wykonany właściwie, pociąg prawdopodobnie zatrzymałby się, a nie wpadł do rzeki. Przypuszczano ponadto, że katastrofę ułatwiła niewystarczająca sztywność dźwigarów głównych (Godard, 1924). W lutym 1969 r. pod 6-przęsłowym wiaduktem koło Norwich (St. Zjedn. AP) wykoleił się pociąg ze 100 wagonami: 17 wagonów wyskoczyło z szyn i uderzyło w żelbetową podporę o przekroju poziomym 1,2X1,2 m, powodując jej przemieszczenie. W następstwie uderzenia przesunęło się łożysko i osunął się o 37,5 cm końcowy odcinek jednego przęsła i o 20 cm – drugiego. Konstrukcję przęsła umieszczono na właściwym miejscu i naprawiono podporę. Ruch na wiadukcie był wstrzymany do czasu całkowitego ukończenia robót . W czerwcu 1967 r. załamał się wiadukt betonowy koło Filadelfii i spadł m przejeżdżający pod nim pociąg towarowy. Powodem katastrofy było podcięcie 10 podpór wiaduktu przez wystające końce rur stalowych, które źle załadowano na jednym z wagonów-platform. Na początku czerwca 1976 r. , wybudowany przed 70 laty, 9-przęsłowy most kratownicowy przez rzekę Coosa lwio Childerburg (St. Zjedn. AP) został uszkodzony przez pociąg. Przęsło 60-metrowe z 22 wagonami runęło do rzeki. [patrz też: konsorcjum stali zielonka, starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji, konsorcjum stali cennik ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: konsorcjum stali cennik konsorcjum stali zielonka starostwo powiatowe legionowo wydział komunikacji

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Powodem katastrofy bylo przesuniecie sie na jednym wagonie, poza skrajnie budowli, plyt betonowych, które uderzyly o konstrukcje

Powodem katastrofy było przesunięcie się na jednym wagonie, poza skrajnię budowli, płyt betonowych, które uderzyły o konstrukcję. W czasie przejazdu przez 82-letni jednotorowy most kolejowy przez rzekę Alabama koło Montgomery (St. Zjedn. AP) wysunął się z wagonu odcinek rury stalowej średnicy 1,8 m i ściął konstrukcję przęsła długości 57,7 m, powodując jej upadek z wysokości […]

Węzły kolejowe

W ważnych węzłach kolejowych, odpowiednio do dotychczasowej konstrukcji miast polskich, dążono do wprowadzenia ruchu osobowego tak dalekobieżnego, jak i podmiejskiego do wnętrza miasta. Natomiast stacje towarowe rozwijały się zwykle w niezbyt wielkiej łączności z całością planu miasta, przeważnie na peryferiach, w miejscach ustalonych dość przypadkowo. Obsługa zakładów przemysłowych i innych organów gospodarczych miasta (np. elektrownia, […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: