Filar i jeden koniec przesla brzegowego runely do rzeki.

W sierpniu 1977 r. wskutek zerwania liny holowniczej pusta barka podcięła filar, który podpierał przęsło brzegowe i przęsło ruchome mostu przez rzekę Pasaic (St. Zjedn. AP). Filar i jeden koniec przęsła brzegowego runęły do rzeki. Most był użytkowany 80 lat. Ma 2 jezdnie, natężenie ruchu na moście wynosiło około 1000 samochodów na dobę. Uszkodzenie udało się stosunkowo łatwo usunąć przez podniesienie konstrukcji przęsła i oparcie jej na stalowych palach. Niefortunny był pierwszy rejs norweskiego kontenerowca. Uderzył swym dźwigiem i nadbudówką w koniec otwartego ruchomego przęsła mostu w North Portland (St. Zjedn. AP), przesuwając jego konstrukcję o 1,20 m. Po naprawie statku, w czasie dalszej podróży, uderzył ponownie dźwigiem w wiatrownice mostu Freemont Bridge. Stosunkowo świeżej daty jest katastrofa mostu łukowego Almoe, łączącego wyspy Kalloen i Almoe. Pusty statek towarowy, zboczywszy z kursu w nocy z 17 na 18 stycznia 1980 r. , najechał na przyczółek mostu powodując załamanie konstrukcji przęsła długości 275 m. Most został przecięty w szczelinie dylatacyjnej przy połączeniu tego przęsła z dojazdem. Część konstrukcji spadła na statek. [hasła pokrewne: wkręty samogwintujące typu sw do blach cena, eduwet, bizuteria recznie robiona ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: bizuteria recznie robiona eduwet wkręty samogwintujące typu sw do blach cena

Najczęściej czytane:
Segmenty wraz ze scianami pachwinowymi spadly na wagony, dwa zawisly na wieszakach

Segmenty wraz ze ścianami pachwinowymi spadły na wagony, dwa zawisły na wieszakach. Wskutek silnego zakopcenia sklepienia podział na segmenty nie był widoczny przed katastrofą. Przerwa w ruchu kolejowym, na tej bardzo ważnej linii, trwała około 15 godzin. W wyniku katastrofy 3 osoby znajdujące się na wiadukcie zostały ranne, w tym główny projektant przebudowy i spawacz […]

Mosty te byly skladane z odcinków zawierajacych dwa dzwigary blachownicowe w rozstawie osi 1,45 m, laczone na sruby.

Mosty te były składane z odcinków zawierających dwa dźwigary blachownicowe w rozstawie osi 1,45 m, łączone na śruby. Konstrukcję mostu zmontowano na brzegu i ustawiono dźwigami na podporach. Obliczeniowe ugięcie konstrukcji wynosiło 6,3 cm. W czasie obciążenia próbnego na most wjechały dwa parowozy. Zmierzona wówczas strzałka wynosiła 6,8 cm.

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: