Filar i jeden koniec przesla brzegowego runely do rzeki.
W sierpniu 1977 r. wskutek zerwania liny holowniczej pusta barka podcięła filar, który podpierał przęsło brzegowe i przęsło ruchome mostu przez rzekę Pasaic (St. Zjedn. AP). Filar i jeden koniec przęsła brzegowego runęły do rzeki. Most był użytkowany 80 lat. Ma 2 jezdnie, natężenie ruchu na moście wynosiło około 1000 samochodów na dobę. Uszkodzenie udało się stosunkowo łatwo usunąć przez podniesienie konstrukcji przęsła i oparcie jej na stalowych palach. Niefortunny był pierwszy rejs norweskiego kontenerowca. Uderzył swym dźwigiem i nadbudówką w koniec otwartego ruchomego przęsła mostu w North Portland (St. Zjedn. AP), przesuwając jego konstrukcję o 1,20 m. Po naprawie statku, w czasie dalszej podróży, uderzył ponownie dźwigiem w wiatrownice mostu Freemont Bridge. Stosunkowo świeżej daty jest katastrofa mostu łukowego Almoe, łączącego wyspy Kalloen i Almoe. Pusty statek towarowy, zboczywszy z kursu w nocy z 17 na 18 stycznia 1980 r. , najechał na przyczółek mostu powodując załamanie konstrukcji przęsła długości 275 m. Most został przecięty w szczelinie dylatacyjnej przy połączeniu tego przęsła z dojazdem. Część konstrukcji spadła na statek. [hasła pokrewne: wkręty samogwintujące typu sw do blach cena, eduwet, bizuteria recznie robiona ]
Powiązane tematy z artykułem: bizuteria recznie robiona eduwet wkręty samogwintujące typu sw do blach cena