Filar i jeden koniec przesla brzegowego runely do rzeki.

W sierpniu 1977 r. wskutek zerwania liny holowniczej pusta barka podcięła filar, który podpierał przęsło brzegowe i przęsło ruchome mostu przez rzekę Pasaic (St. Zjedn. AP). Filar i jeden koniec przęsła brzegowego runęły do rzeki. Most był użytkowany 80 lat. Ma 2 jezdnie, natężenie ruchu na moście wynosiło około 1000 samochodów na dobę. Uszkodzenie udało się stosunkowo łatwo usunąć przez podniesienie konstrukcji przęsła i oparcie jej na stalowych palach. Niefortunny był pierwszy rejs norweskiego kontenerowca. Uderzył swym dźwigiem i nadbudówką w koniec otwartego ruchomego przęsła mostu w North Portland (St. Zjedn. AP), przesuwając jego konstrukcję o 1,20 m. Po naprawie statku, w czasie dalszej podróży, uderzył ponownie dźwigiem w wiatrownice mostu Freemont Bridge. Stosunkowo świeżej daty jest katastrofa mostu łukowego Almoe, łączącego wyspy Kalloen i Almoe. Pusty statek towarowy, zboczywszy z kursu w nocy z 17 na 18 stycznia 1980 r. , najechał na przyczółek mostu powodując załamanie konstrukcji przęsła długości 275 m. Most został przecięty w szczelinie dylatacyjnej przy połączeniu tego przęsła z dojazdem. Część konstrukcji spadła na statek. [hasła pokrewne: wkręty samogwintujące typu sw do blach cena, eduwet, bizuteria recznie robiona ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: bizuteria recznie robiona eduwet wkręty samogwintujące typu sw do blach cena

Polecamy rowniez:
Najczęściej czytane:
W czasie tych robót nagle zawalila sie cala konstrukcja wpadajac do wody

Ponowna próba rozerwania ich też się nie udała. Wobec tego wykonano przecięcia w kształcie litery V, aby wyciągnąć odcinki pasa górnego. W czasie tych robót nagle zawaliła się cała konstrukcja wpadając do wody. W katastrofie zginął jeden robotnik. W podobny sposób zginął człowiek przy rozbiórce kładki dla pieszych nad torami kolejowymi.

Rozwój Krakowa

Na przykładzie rozwoju Krakowa widzimy paradoksalny obraz rozwiązania wadliwego. Wspaniały jego pierścień obronny zrównano z ziemią w okresie bardzo niskiego napięcia życia gospodarczego i minimalnych potrzeb komunikacji. Pozostawiono na głównej i zawsze najbardziej ożywionej arterii ruchu jedyną baszte obronną z bramą Floriańską i z monumentalnym Barbakanem przed nia położonym (patrz plan i widoki Krakowa w […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: