Architektura: Hotel Gent / Tazu Rous

Dirk Pauwels Architekci: Tazu Rous Lokalizacja: Koningin Maria Hendrikaplein, Gent, Belgia Zdjęcia: Dirk Pauwels + 32 Japoński artysta Tazu Rous (aka Tatzu Nishi, Tazro Niscino, Tatzu Oozu i Tatsurou Bashi) tworzy przestrzenne.
Spotkania.
z niecodziennymi proporcjami, używając ikonicznych przedmiotów zaczerpniętych z przestrzeni publicznej.
Odmienia latarnie, zaparkował samochody i pomniki w ponadwymiarowych obiektach w warunkach domowych.
Kiedy przybył do Europy w 1987 roku, uderzyło go przesadne.
ale także znajomy, a więc prawie niezauważony.
obecność publicznych pomników i posągów na ulicach.
Umieszczając je w nieoczekiwanych prywatnych ustawieniach, można je od razu poczuć, inaczej.
Rous został również zaproszony do Ghent przez SMAK w 2005 roku, kiedy pod nazwą Tazro Niscino stworzył artystyczną interwencję na Sint-Annaplein.
Otoczył brązową figurę Chrystusa wysoko na swoim piedestale, otoczonym rykiem ciężkiego ruchu, w nastrojowej sypialni.
Dla TRACK buduje ustawienie pokoju hotelowego wokół wieży stacji Sint-Pieters.
Podział przestrzeni publicznej i prywatnej zostaje wyeliminowany, ponieważ ogromny zegar, który normalnie wznosi się wysoko nad ludźmi, będzie teraz znacznie bliżej.
W intymności Rousa.
pokój, gość staje twarzą w twarz z publicznym pomnikiem, który w codziennej rutynie zawsze obserwuje z dystansu, tylko w połowie świadomie iw ułamku sekundy.
.
Dirk Pauwels Plan 01
[patrz też: grzejniki retro szczecin, grzejniki retro, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: broker starogard grzejniki retro konsorcjum stali zielonka

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Konieczność technicznego dostosowania linii i terenów kolejowych do potrzeb miasta

W omawianym tu zagadnieniu komunikacyjnym wysuwa sie na plan pierwszy konieczność technicznego dostosowania linii i terenów kolejowych do potrzeb miasta. Linie powinny być prowadzone tak, aby umożliwiały łatwe skrzyżowania dwupoziomowe z najważniejszymi arteriami ulicznymi z pomocą przepuszczania ich ponad torami lub też pod nimi. Najdogodniejsze dla całości organizmu miejskiego jest prowadzenie linii na nasypie, a […]

Gdyby jednak pomost byl wykonany wlasciwie, pociag prawdopodobnie zatrzymalby sie, a nie wpadl do rzeki

W konsekwencji doprowadziło to do zniszczenia wszystkich tych nitów. Gdyby jednak pomost był wykonany właściwie, pociąg prawdopodobnie zatrzymałby się, a nie wpadł do rzeki. Przypuszczano ponadto, że katastrofę ułatwiła niewystarczająca sztywność dźwigarów głównych (Godard, 1924). W lutym 1969 r. pod 6-przęsłowym wiaduktem koło Norwich (St.

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: