Architektura: Hotel Gent / Tazu Rous

Dirk Pauwels Architekci: Tazu Rous Lokalizacja: Koningin Maria Hendrikaplein, Gent, Belgia Zdjęcia: Dirk Pauwels + 32 Japoński artysta Tazu Rous (aka Tatzu Nishi, Tazro Niscino, Tatzu Oozu i Tatsurou Bashi) tworzy przestrzenne.
Spotkania.
z niecodziennymi proporcjami, używając ikonicznych przedmiotów zaczerpniętych z przestrzeni publicznej.
Odmienia latarnie, zaparkował samochody i pomniki w ponadwymiarowych obiektach w warunkach domowych.
Kiedy przybył do Europy w 1987 roku, uderzyło go przesadne.
ale także znajomy, a więc prawie niezauważony.
obecność publicznych pomników i posągów na ulicach.
Umieszczając je w nieoczekiwanych prywatnych ustawieniach, można je od razu poczuć, inaczej.
Rous został również zaproszony do Ghent przez SMAK w 2005 roku, kiedy pod nazwą Tazro Niscino stworzył artystyczną interwencję na Sint-Annaplein.
Otoczył brązową figurę Chrystusa wysoko na swoim piedestale, otoczonym rykiem ciężkiego ruchu, w nastrojowej sypialni.
Dla TRACK buduje ustawienie pokoju hotelowego wokół wieży stacji Sint-Pieters.
Podział przestrzeni publicznej i prywatnej zostaje wyeliminowany, ponieważ ogromny zegar, który normalnie wznosi się wysoko nad ludźmi, będzie teraz znacznie bliżej.
W intymności Rousa.
pokój, gość staje twarzą w twarz z publicznym pomnikiem, który w codziennej rutynie zawsze obserwuje z dystansu, tylko w połowie świadomie iw ułamku sekundy.
.
Dirk Pauwels Plan 01
[patrz też: grzejniki retro szczecin, grzejniki retro, broker starogard ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: broker starogard grzejniki retro konsorcjum stali zielonka

Polecamy rowniez:


Najczęściej czytane:
Kolizje z nowymi mostami mozna wytlumaczyc nie dostosowaniem dróg wodnych do przeszkód, jakimi bez watpienia moga byc nowe mosty i brakiem przyzwyczajenia wodniaków do tych obiektów.

Natomiast nie zanotowano kolizji z mostami eksploatowanymi od 20 do 60 lat i była mała liczba poważnych uszkodzeń mostów starszych niż 60-letnie. Kolizje z nowymi mostami można wytłumaczyć nie dostosowaniem dróg wodnych do przeszkód, jakimi bez wątpienia mogą być nowe mosty i brakiem przyzwyczajenia wodniaków do tych obiektów. Uszkodzenia starych mostów są zwykle wynikiem nieodpowiednich […]

Charakter rolniczej podstawy ekonomicznej życia

Charakter rolniczej podstawy ekonomicznej życia ówczesnego panował w ogromnej większości miast małych i średnich. Zaledwie drobna część organizmów urbanistycznych, a mianowicie nieliczne miasta wielkie, wyodrębniały się swym ustrojem i budowa Od całości kraju. Poza dość prymitywną siecią dróg żadne inne czynniki natury przestrzennej i konstrukcyjnej nie wiązały bezpośrednio miast owej epoki, Obraz wręcz przeciwny spostrzegamy […]

DevURL
Partnerzy naszego serwisu: